Sunday, September 27, 2009


















Britney Jean Spears lindi dhjetor 2, 1981 në McComb, shtetin e Massachusetts, Shtetet e Bashkuara, por shumica e kaloi fëmijërinë e tij ishte në një qytet shumë i vogël i 1.200 banorëve të quajtur Kentwood.

Ai u rrit me gjyshen e tij, ndërsa prindërit e tij mbanin një biznes familjar në një qytet fqinj. Qasja e parë të muzikës së Britney duket si idhujt pop e shume prej ketyre viteve: Disqet ishin në shtëpi dhe pjesëmarrjen e tyre në korit të kishës që erdhi çdo e diel. Modeli i tij i parë muzikor ishte askush tjetër pos shën Mëria, që ai admironte talentin e tij të veçantë për të shkruar këngë e mahnitshme dhe kryejnë koncerte. Britney shpenzuar ditët e saj dhe duke imituar mënyrën e vet, duke u përpjekur që të jetë kjo edhe për disa minuta.

Fëmijës Sipas nënës së tij, një fëmijë u adhurueshëm dhe i dhembshur. Ai filloi të flasë shumë shpejt dhe të mësimdhënies talentin e saj si një balerinë dhe këngëtare. Me mbështetjen e pakushtëzuar të prindërve të saj, Britney mori pjesë në gjimnastikë, duke marrë një prind për të përzënë nga Kentwood, 1 orë ose më shumë ndonjëherë. Britney shkëlqejnë në këtë sport dhe të gjitha trofeve ka fituar në kategorinë e shtetit të tyre. Ushtrimet në dysheme palestër ishin të preferuar. Plani i tij ishte shumë i zënë: "Unë kishte tre orë e trajnimit të përditshme (duke mos numëruar orë për të udhëtuar, etj ...); por që nuk bëjnë vogël heqë dorë nga përpjekjet e tyre.

Kur isha 6 vjeç dha koncertin e tij të parë. Para një audiencë të vogël, Brit lëvizur si një version femër e Michael Jackson. Që atëherë, askush në familjen e tij u dyshon se ata ishin kundër një vajzë që nuk do të lë në harresë e tij për qëllimin e tij botës t'i përkushtohej muzikës.

Në moshën nëntë kthehet dashuria e tij e madhe, valle, e cila shton këngë. Ajo bashkohet me një trupë valle, me të cilën ajo fillon të udhëtojë shtetit, duke konkurruar në individuale dhe në grup. Ajo nuk ka fituar të gjitha garat, por ishte në pozita shumë të mira, për disa arsye Britney nuk donte të riparaqitur konkurrencës të njëjtën dy herë.

Së bashku me nënën e tij dhe motra e vogël Jamie Lynne shkoi për të "mollë e madhe." Ai mori klasa kënduar dhe vallëzuar, morën pjesë në reklama dhe teatër të vogla, deri sa, ndoshta për hakmarrje, u kthye për të hedhur të Disney. Dhe këtë herë, fati ishte në anën e tyre: ajo ishte zgjedhur të jetë mikpritës i "Mickey Mouse Club" në Florida. Nga 11-14 ndarë kohën e tij midis shkollës, regjistrimet për programin e udhëtimit nga Florida në shtëpinë e tij në Kentwood. Deri Disney vendosi që të lënë dhe rikthehen në fshatin e tij, por me qëllim të fortë t'i përkushtohej muzikës.

Ishte atëherë, ndërsa në turne kur ai shkoi në Atlanta në provë për Disney Channel, i cili ishte një finalist, por e kundërshtuan atë për mungesë të moshës, por një agjent pa e saj dhe ishte i kënaqur me talent ky fëmijë, dhe Nëna e saj sugjeroi se ajo shkoi në New York dhe për të gjetur atij një përfaqësues të Brit vogël

Britney kaloi tre vjet ne NY, ai studioi në famshëm Off-Broadway Dance Center "dhe" profesionale Kryerja e Arteve Shkolla. Në atë kohë u bë fytyrë e njohur Britney, ndërsa emri i tij nuk jo. Ai luajti në reklama televizive të shumta dhe karakteristika. Në vitin 1991, ajo u paraqit në një shfaqje në Broadway Off-komedi "pamëshirshme," bazuar në thriller 1956 "Bad Seed" (mallkuar farë), "10 e bëri këtë vajzë të varfër, që dukeshin si një por engjëlli ishte një demon.

Kur ai ishte 11 vjet menduar se ajo ishte mjaft e vjetër dhe është riparaqitur hedh e Disney Channel, i cili ishte zgjedhur së bashku me një turmë e fëmijët, të cilët më vonë do të fitojë, të tilla si: Justin Timberlake komponent (i N ' Sync and dashurin Britney's), Christina Aguilera, Kerry Russel (Lumturia )..., marrë familjen e tij për të kaluar në Orlando. Për dy vite ai ishte pjesë e programit, duke vepruar dhe kënduar deri në program është i anuluar, sezonin e tretë nuk kishte rrotull, kështu që Britney rrëmbyer çanta e tyre dhe u kthye në shtëpi pas kaq të gjatë. Ka gjëra nuk ishin mjaft të qetë Britney për të shkuar në klasë dhe shpejt u humbur atje, duke bërë atë që ai e deshi: vepruar. "Ishte kënaqësi për një kohë, por fillova të marrë në ankth për të shkuar dhe të shohin botën përsëri."

Në moshën 15 ai shkoi në New York dhe u bashkua me një grup vajzë të quajtur "innocense". Ndërsa vazhdon studimet e tij, që kanë nevojë për të punësuar tutorët e private, ajo pranon se, "kam shumë të nevojshme të ndihmojë në gjeometrinë dhe spanjisht. Brit kuptuar se ishte shumë vlen më shumë dhe vendosi se ishte koha për të përpjekur ta gjejnë fatin e tij si solist. Ajo këndoi një cappella, për disa nga drejtuesit në Jive Records që e panë dhe dëgjuan më shumë se një i ri nga Kentwood, ishte nje diamant i pastër, kishte fitoi një kontratë të madh me emërtim rekord Jive Records, dhe ditët e studenti mediokër përfundimisht ...

Jive e dinte shumë mirë potencialin e Britney nga fillimi, kështu që unë vë bast i madh dhe menjëherë në studio me Eric Foster White (kompozitor Babyface dhe Whitney Houston, në mesin e shumë të tjerë), i zgjedhur së bashku R & B kompozitori Max Martin (Backstreet Boys, N'Sync ....) e tij të parë për të shkruar vetëm "Baby One More Time" dhe albumi i njëjtin emër.

Ato gjithashtu vënë një numër telefoni ku tifozët mund të dëgjoni Britney, dëgjoni intervistat gjithë verën e vitit 1998. Albumi i tij ishte në zhvillim, kur Britney filluar një turne promovues të supermarkete amerikanë, të nxitura nga revista të rinj, ndoshta me një turne të ri të kuintet Jive Records dhe në të cilën një pjesë ishte një mik i vjetër Brit nga "Mickey Mouse Club", N'Sync.

Pritjet Alcazar (ose tejkaluar) kur albumin e tyre debutues dhe sigle, u ngrit si shkumë mbi Listat Amerikane në krye të vitit 1999. Në Evropë dhe pjesa tjetër e botës u bë pothuajse të njëjta.

Balada "Ndonjëherë" dhe i shokuar "(You Drive Me) Crazy) ishin gjithashtu hits rreth botës. Pastaj vijnë lindur do të bëjë të lumtur, që mbeti në krye të listës britanike teke në janar 2000 .

Britney është artisti më i ri për të arritur një vënie në skenë 12 albume platini. Britney shkoi nga të qenit një yll të jetë një "superstar" dhe fytyra e tij u shfaq në qindra revista e bërë atë një seks-idhulli, dhe që ndihmuan shumë imazhin që Britney të kërkuar për të promovuar vajzë "të mirë, i virgjër deri në martesë . Në vitin 1999, ai u emërua për dy Grammys (duke përfshirë lakmuar "Best New Artist"). Në "MTV Europe Awards 1999" fitoi çmime për "këngëtarja më të mirë femër", "artisti më i mirë Pop", "më të mirë në skenë" dhe "këngë të mira"

Në maj 2000, u lirua albumi i dytë, të quajtur identik për të parë vetëm "Oops! ... I Did It Again", që ishin disa nga temat më të pjekur dhe një të ri-make çështjen e diskutueshme të Rolling Stones "(I Can't Get No Satisfaction)". Kur u pyetën në lidhje me album të ri Britney saj ajo ishte shumë modeste: "Unë nuk jam bërë asgjë të ndryshme sesa atë që kam bërë përpara, por unë jam rritur me të vërtetë si një person dhe se ndikimet e shëndoshë dhe frymën e albumit. Nuk ka strategji!, Do të jetë vetëm mua dhe me shpresë që punon. " Albumi u siguruar për suksesin e emrat e Max Martin dhe Rami.

"Njerëzit duhet të mbani mend se kur kam regjistruar" Baby One More Time "ishte 16, kishte qenë kurrë në një studio dhe çdo gjë ishte e re, sepse para se unë le të njerëzit të bëjnë gjithçka për mua dhe unë sinqerisht mendoj se kjo është arsyeja pse Shkova në mënyrë të re në industrinë e muzikës, jo vetëm sepse ata ishin të rinj. Por, regjistrimin dhe pjesëmarrjen në proces dhe ngarkimit të gjitha të stilit tim, ishte një përvojë ku u rrita dhe këtij albumi unë kam qenë në gjendje të bëjë gjithçka që. Kjo album është më afër me atë që unë jam, stili im është i shokuar! ".

Britney tani mund të bëjë baladat me më shumë intensitet dhe me më shumë energji, ashtu si në këngët "Kur Your Eyes Thuaj Ai" (shkruar nga Diane Warren dhe prodhuar nga Esteve Lunt dhe Robert Jazayeri) dhe jo romantik "Don't Let Me Be Last To Know "(të përbërë nga Shania Twain dhe Robert Mutt Lange dhe prodhuar nga) këto këngë në linje e tyre kanë një kuptim më të thellë se baladat më parë e tyre adoleshentë" Unë nuk dua që të bëhet një këngëtar i cili këndon për të kënduar "foli gjithashtu në lidhje me albumin, si një e tërë "kur të këndoj një këngë me ndjenjë dhe të lidheni me të, është e rëndësishme për mua. Sidomos pasi që unë këngët e këtij albumi menduar ishin dhjetë herë më mirë se e vjetra, kështu që unë dëshiroj me të vërtetë fansat e mi për të dëgjuar dhe ndjehen se çfarë ata janë këto këngë për mua. " Pas kësaj ndjenjë është "Ditari i dashur" bashkë-shkruar nga Britney. Brtiney filluar të shkruante këngët e kur ai ishte në turneun e "Baby One More Time", në plan për të mësuar kitarë, (kjo është një kohë studion piano), duke shpresuar për të shkruar këngët më shumë në të ardhmen. "Unë mendoj se gjithmonë ka pasur këto këngë të shkruara në kokën time, tani unë jam gati për njerëzit që të dëgjojnë ata." Britney dice que cuando se le ocurre una canción llama a su contestador y la graba, para no olvidarla.

Gjithkush e di se Britney merr shumë mirë së bashku me familjen e tij, por nëna e tij është shumë e bashkuar, dhe në të vërtetë kanë shkruar dy libra së bashku, i parë është një lloj auto biografi të paparë më parë fotot e Britney me fëmijët e saj dhe të rinjtë, të quajtur "Heart to Heart", është një tjetër roman vendosur në një qytet të vogël amerikan, që është një vajzë e re që do të jetë një yll, tregon se si të ndihmojë nënën e tij në çdo moment, është quajtur "Një Nënat dhuratë ".

Britney krijuar një fondacion të quajtur "Britney Spears Fondacioni" në organizatën "Dhënia Prapa Fondit." Falë këtij fondacioni organizohet çdo kamp veror për fëmijët e drejta e Masaçusets, i cili një ditë duan të jenë në botë muzikë, ka Britney shpenzon kohë me ta, u jep atyre këshilla dhe i ndihmon ata të qëndrojnë një kohë lumtur, "Unë jam shumë i lumtur që të ketë mundësi që të mësojnë fëmijët në lidhje me botën e mahnitshme muzikë dhe valle, të cilat unë kam qenë me fat sa të ketë një rol në jetën time."
Britney ka shfaqur në ekranet televizive dhe në revista të gjithë botën. "Time Magazine" (botim ndërkombëtare), Vogue "Marie Claire" (UK) 'Elle' (Britania e Madhe dhe Japonia) dhe ',' (Spanja) janë vetëm disa prej gazetave që kanë përfshirë imazhin karizmatik të Britney mbi mbulon e tyre dhe raportet e brendshme. MTV, CHANNEL V, FOX, TVE, RTL dhe M6, duke përfshirë dhjetra stacione TV dhe programe përreth botës kanë shkuar përpara me lëshimin e çdo njoftimi të reja të Britney Spears me entuziazëm të vërtetë, duke gëzuar një përgjigje të shkëlqyer publik në çdo çështje.

Britney mori pjesë si një nga yjet më të mëdha në festivalin e Rock In Rio mbahet në Brazil në janar të vitit 2001, bere para një audiencë prej më shumë se 250.000 spektatorë. Gjithashtu në janar, Britney duket me Aerosmith dhe * NSYNC në halftime e redaktimi Superbowl XXXV, duke luajtur Aerosmith klasik "Walk This Way". Më vonë, në edicionin e fundit të Billboard Music Awards, ku çmimet janë dhënë për vitin 2000, veproi si mikpritës dhe gjithashtu mori një nga çmime. Më pas, bashkë-spirancë vepruar gjithashtu dhe këndoi në ceremoni për American Music Awards 2001.

Tani, mbretëresha e vërtetë e pop fatkeqësi na tregon një aspekt të ri dhe më të pjekur për veten. Këngë të reja të përfshira në albumin e tyre të tretë "Britney" tregojnë ndryshimet ajo është përballur kohët e fundit në jetën e tij dhe evoluimin e tij të adoleshencës në moshën e rritur. Në albumin e tij të ri, Britney ka punuar me prodhuesit si Neptunes më parë të vetme, "I'ma Slave 4 U", një temë që i ka lejuar atij që të fillojë një fazë të re në karrierën e tij. Ndër prodhuesit tjerë, të cilët kanë marrë pjesë në album e reja përfshijnë Max Martin, Rami, G Alex n Riprock ', Dido, Josh Schwartz dhe Brian Kierulf e Productions KNS, Rodney Jerkins, Justin Timberlake dhe Britney e vet.

Përveç fazës së re është gati të fillojë me lëshimin e albumin e tyre të tretë, Spears është bërë një yll të vërtetë, edhe në botën e modës. Në SHBA, ka shfaqur së fundi në kapakët e disa prej gazetave më prestigjioze në botën e modës, duke përfshirë 'Allure "dhe" Harper's Bazaar ", dhe në javët e ardhshme do të pushtojnë kopertinën e" Vogue "me një dokumentar bërë nga fotograf i famshëm Ritts barishte. Në shtator 2001, mori edhe Britney mbulojnë të edicionit Amerikane të Rolling Stone, për herë të tretë në tri vitet e fundit. E tij të ri të vetme, "I'ma Slave 4 U", ai doli në shitje më 8 tetor, dhe albumin e tij të ri, "Britney," Hyrjet dyqane më 5 nëntor 2001. Gjithashtu në shkurt ishte debutimin e tij filmi, "Crossroads".

Pas dështimit të afërm e CD e tij të mëparshme, 'Britney, bjonde kthehet amerikan këngëtarja të grindem me albumin e tij të katërt, me titull "Në Zona', e cila Madonna ka punuar. Ne gjithashtu vizitoi SHBA dhe Kanada, ku kam kryer 25 koncerte paraqitjen e treguar e tij të ri, Në turne Zona.
Përveç kryeqyteteve më të rëndësishme, Britney vizitoi të tjerët në të cilën, sipas fjalëve të tij, kishte "të vërtetë duan të japin koncerte në qytete nuk ka vepruar, për tifozët ka qenë në gjendje për të parë atë aty."
Në Zona është punë e katërt regjistrimin e këngëtari i ri, dhe ai ka pasur një vizitor të veçantë: askush tjetër se shën Mëria, që kryenin një duet në këngë kundër Me ngjyrë. Pas puthje tij ballyhooed më Çmimet MTV, ne shohim se të dy yjet kanë bërë miq të mirë.

Ai u dha edhe një yll mbi Walk of Fame në Hollywood, Los Angeles, duke e bërë atë muzikant më i ri e njohura me këtë dallim.
"Është shumë surreal," tha artisti i ri, ndërsa mbështetësit e tij thirri i inatosur. "Është me të vërtetë i çuditshëm, unë kam qenë bërë këtë që nga mosha 16 dhe nuk mësohen. Kjo është bukuria e tifozëve që: ata e duan ty. Dhe rrobat e lirë, pra, çdo gjë.
Sipas Dhomës së Tregtisë Natyrore, Spears është ylli i ri muzikantë emri i të cilit ishte immortalized në Bulevardin Natyrore, shtëpi të Walk of Fame.

Britney gjithashtu ka aromë e saj, Curious është imazhi, një aromë të re të nisur nga Elizabeth Arden firmë kozmetike në vjeshtë. Kjo është një parfum që synon në audienca të rinj kombinuar lule të bardha dhe misk vanilje.
Kureshtar paketë do të ketë dy të ngjyrave preferuar Britney's, pink dhe blu. Shishe është blu me zemër të dhënat në formë.
Nenet e përbërjen e re të Princesha e pop-krem aromatike për trupin, një dush xhel dhe deodorant-të në dyqane SHBA nga shtatori 2004.

Por shumica e që ka kapur Britney mbulon në vitet e fundit për shkak të jetës së tij plot tension dashuri: Justin Timberlake ishte njohur prej vitesh të dashurin e Britney Spears, pasi ajo ka deklaruar se ai ishte dashuria e jetës së tij, kur përfunduar Justin tha se ai kishte marrëdhënie me të, gjithashtu tha se u largua nga Janeth Xhekson, rrotull në mes të Britney dhe Justin zgjati 3 vjet, një martesë, një ndërlidhje të shkurtër disa orë me një mik fëmijërisë. Gjithashtu, i rëndësishëm është miqësi e saj me shën Mëria, i cili luajti në një skenën aktuale në MTV awards 2003 kur këngëtari puthi e saj dhe Christina Aguilera në gojë ndërsa luajnë një këngë tre. Dhe angazhim të ri të dancer Kevin Federline.

Por më oshëtimë ishte martesa e tij të dytë (e para disa orë me makinë). Të shtunën shtator 18, emri i Britney Spears ndryshoi për t'u bërë znj Federline.
Martesa e partive u zhvillua në një ceremoni private në të cilat morën pjesë me vetëm 15 njerëz shumë të afërt të çiftit. Britney veshur një model projektuesi nuk është i njohur, Monique L'Huillier. Ndërkohë, të dashurin, Kevin Federline, ai zgjodhi për të vënë në një smoking bardhë.
Sigurisht, martese nuk ishte e pazakontë. Për shembull, mysafirët, të cilët ishin njoftuar vetëm 24 orë përpara për të marrë pjesë në lidhje, kishin për të paguar për pijet e tyre në parti që shkoi për 'po'. Nëse miqtë dhe të afërmit e çiftit të kërkuar për të ngrënë burgers dhe krahë që ishin si menu të preferuar enët (Britney's) desh të paguajë një shumë të caktuar parash.
Ose se gruaja e Britney Spears, Kevin Federline nuk do të thotë te-shkoni ka të drejtë të fatit të tij. Dhe kjo, sepse ylli i popit në fund erdhi në shqisat e tij, e këshilloi nga familja e saj si ekipi i saj ligjor dhe i bëri shenjë se së shpejti pas burri i saj u bë një marrëveshje në të cilën prenuptial Kevin nuk kishte fuqi mbi çdo gjë 60 milion paund vlerësohet kanë Britney si pasuri.
Në martesë e mëparshme e mëparshme, u martua me Jason Alexander, të dashurin e tij në Las Vegas. Por 55 orë thyen martesës. Interesante, nuk e ka nënshkruar një marrëveshje tip prenuptial pastaj mund të kërkojnë një shumë të holla dhe një vlerë £ 80.000 Porsche.
Britney ishte martuar me djalin e saj menjëherë pasi të parë, Sean Preston, dhe menjëherë pas lindjes së saj u bë përsëri shtatzënë, edhe pse ajo thotë se kjo ishte e paplanifikuar shtatzënisë, ai jeton dhe shikon përpara dhe e ka model të bëj gjërat si ata arrijnë. Ende nuk e di se gjinia e foshnjës të reja, vetëm se do të jetë i lindur në nëntor 2006 dhe do të ndryshim shumë pak kohë me vëllain e tij të vogël.

Britney lëshuar në fund të 2004 një album nga hitet më të mëdha, hartimin mund të spell fund të marrëdhënieve me etiketë Britney Spears 'Jive.
Në këtë albumin e tij të ri është normale dhe një edicion të veçantë, që do të ketë versione të reja feat të artistit dhe rarities. Në të dy CD, megjithatë, nuk do të jetë material i pabotuar. Përveç kësaj, do të fillojë të njëjtën ditë një DVD të shfaqjeve të saj më të mirë.


Jolie fitoi brohorit kritik për punën e saj në Gia, dhe Globin e Artë, një çmim Screen Actors Guild dhe një kandidaturë për një "Emmy" për portretizimin e një modeli të lartë i cili vdiq nga AIDS-it. Ai gjithashtu u propozua për një "Emmy" për rolin e tij në George Wallace. Rolin e tij në këtë televizion blockbuster fituar emërimin e tij të parë e tij Golden Globe dhe nje Ace Cable Award.

Ndër rolet e tij shumë të tjera, ka luajti në Sky Captain ", ka shprehur një peshk shumë sexy Shark Tale dhe ishte nënë e Colin Farrell në Aleksandri. Filmi i tij i fundit, Z. dhe znj Smith vjen në ekran parapri nga një polemikë: romancë midis dy protagonistët e saj, Angelina dhe asgjë më shumë dhe asgjë më pak se Brad Pitt. Pa dyshim, palë sexiest e celuloid.

2006 panë fëmijën e parë biologjik i lindur për të çiftit, i ndjekur nga Pax Thien, adoptuar një fëmijë vietnamez. Kjo njëjtë të vitit të Angelina premiered Good Shepherd, i cili bashkë pafat me Matt Damon dhe Alec Baldwin. Në vitin 2007 u paraqit në Festivalin e Filmit të Kanës Heart A Mighty, dhe ka pesë projekte të tjera në tubacion. Megjithatë, ai ka konfirmuar se pasi të shtënat e fundit (në 2008) do të jetë disa kohë larg kamerave për të rritur një familje.

No comments:

Post a Comment